czwartek, 24 marca 2011

... ...



Posted by Picasa

6 komentarzy:

  1. Nie wiem, którą stroną bardziej mnie się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez miałam ten dylemat..dlatego nowatorsko...postanowiłam wyjść temu "problemowi" na przeciw..i z tyłu zrobić dwie "krawatki":)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! lubię takie kolory w połączeniu

    zapraszam do mnie, bo też robię sutasz:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z dwoma krawatkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jakie rewelacyjne kolory !!
    Faktycznie trudno zdecydować w którą stronę...
    Układ sprawdzi się na pewno znakomicie, brawo dla pomysłodawcy !! Kiedyś zdarzyło mi się zrobić zawieszkę z zapięciem tak to sobie wymyśliła klientka.

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.