środa, 27 kwietnia 2011

..więcej na www.bazardekoracji.pl już wkrótce...zapraszam..:)




 


12 komentarzy:

  1. :).. to dopiero zapowiedz...zapraszam za kilka dni na "bazardekoracji":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pokaz, jak to wygląda od spodu. Mam chyba takie same kamienie z Bazaru Dekoracji właśnie i zastanawiałam się, jak je obszyć, a tu proszę - gotowa instrukcja! Domyślam się, że filc jest przyklejony magikiem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę..to dopiero trzy zdjęcia...za kilka dni będzie ich na bazarze wraz z podpisami około 30 więc zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Święta!!! To nie chyba kurs??? Amatorszczyzna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na Pani/ Pana instruktarz, żebym mogła wydostać się z grona amatorów:) Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest kurs sutaszu BARDZO ŚWIETNY NIGDZIE NIE MA OPISU NA ŻADNYM BLOGU POŚWIECONYM TECHNICE SUTSZU

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne wyroby, interesujaca technika...
    Tylko te linki do instruktazu sie zapetlily - z Bazaru Dekoracji tutaj, a Pani pisze, ze zdjecia beda tam i... :)
    No to gdzie moge zobaczyc, czy to lubilabym robic? I dlaczego inni pisza, ze kurs swietny? Czyli ze cos widza, a ja nie!!! :(
    Inne pytanie: skad sie bierze sutasz???

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny i twarzowy zastaw. Ale kurs to to nie jest. Widziałam wiele Pani prac i chętnie bym się czegoś od Pani nauczyła ale to co tu widzę nic mi nie mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To kurs sprzed ok.2 lat..z początków mojej przygody z sutasz...teraz zapraszam na warsztaty...:)

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.