sobota, 7 maja 2011

...fotki z Koralium-owych warsztatów...

















6 komentarzy:

  1. Super! Już można oglądać się na zdjęciach. Warsztaty bardzo mi się podobały. Teraz tylko ćwiczyć. Pozdrawiam ciepło Monika.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ja też jestem!! pozdrawiam Szanowne Koleżanki... to ile dzieł sztuki powstało po godzinie 14? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja życzę duuuużo cierpliwości i bujnej wyobraźni...:)i czekam na zdjęcia kolejnych arcydzieł...dziękuje za warsztaty...pozdrawiam..i mam nadzieje do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękne prace .dużo wspaniałych produktów miła atmosfera na warsztatach koralium

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o podpisy...:)żebym wiedziała komu się podobało..:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było bardzo sympatycznie.
    W domu powitało mnie niedowierzanie: sama to zrobiłaś? ale jak?
    Głowa pełna pomysłów, teraz czas na ich realizacje...

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.