wtorek, 30 sierpnia 2011

...AMITIE...FINAŁ...:)




29 komentarzy:

  1. jest absolutnie piękny, misterny i elegancki. Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał!!! Śliczny, bardzo okazały:) Kolorki boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje...witam ponadto Arterie i miroska:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękny:) gratulacje dla Ciebie za TAKIE dzieło i dla Właścicielki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW! dla mnie poprzedni post był mistrzostwem a teraz... no słów mi brak! wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Napracowałaś się niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. olśniewający!! cudowny, piękny, oszałamiający... żadne słowo nie jest dość dobre, po prostu CUDOwny!! jak marzenie :D

    no pomarzyć chociaż mogę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Do turkusowekorale: mam już w głowie kolejna koncepcje na turkus...tym razem nie przeznczoną dla nikogo konkretnego..więc jakby coś...to...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do pistiss: uwielbiam to robić więc jakoś nie odczuwam trudu i zmęczenia..sama jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cie Majka..:) I dziękuje za słowa uznania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam. I wiem że czas przy takiej robocie szybko płynie i nawet się tego nie zauważa, ale nie zmienia to faktu że się napracowałaś :)
    Też bym była zadowolona z takiego naszyjnika ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu doczekałam się efektu końcowego :)))
    Przecudny, normalnie budzi się moje "oko sroki"
    ...pokłon dla Artystki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm...dziękuje:) ale z pokłonami...czuje się niezręcznie...robię to co lubię:)no i wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  14. Obłednie-bezbłedny Kasiu ten naszyjnik:):)Juz go sobie zazdroszczę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. marzenie! Niewiarygodnie mi się podoba, kawał świetnej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak zgadzam się naprawdę 1 klasy praca ocenana6

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.