czwartek, 3 listopada 2011

ZMIANY...ZMIANY...ZMIANY...

Długo nosiłam się z zamiarem nadania sobie innego niż ArtBizuu pseudonimu...i po kilku dniach noszenia ze sobą myśli na ten temat postanowiłam...Gemeen...(dzemin)..dlaczego...? Gemeen to słowo pochodzące z języka holenderskiego oznacza: zwykły, spójny, wspólny..a dla mnie bycie zwykłym.. to "nie udawanie"...bycie sobą i przy sobie...co dla mnie oznacza bycie niepowtarzalnym i szczęśliwym...blisko swoich pragnień i emocji... Zwykłość w moim mniemaniu to nie bylejakość...a wyjątkowość...


Zatem witam jako Gemeen...ta sama ale jakby trochę inna..

3 komentarze:

  1. TO TERAZ NOSI PANI KASIU INNĄNAZWĘ PIĘKNANAZWA

    OdpowiedzUsuń
  2. Na dodatek jakoś ta nazwa kojarzy się z gemmą i mi się jakoś z sutachem wiąże :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gemma i sutasz...hm..ciekawe...chętnie przeczytam jakie to skojarzenie:)

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.