czwartek, 8 grudnia 2011

Ostatnie przygotowania do weekendowej giełdy...


13 komentarzy:

  1. Gracias:) muy agradable para mí.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknidełka. Może niedługo w łodzi odbędzie się taka giełda. Kilka lat temu byłam, ale wtedy nie interesowałam się sutaszem. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. Pozostają mi zakupy przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wychodze na taką gielde po raz pierwszy...napewno zdam relacje jak było...i spróbuje zrobić foto-reportaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Menuda preciosidad!!!!!!!!!!!!los pendientes me encantan con ese color y diseño, y los colgantes magníficos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziękuję żeby nie zapeszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Śliczne rzeczy, szkoda że na żywo ich nie mogę zobaczyć :(
    Powodzenia :)

    A i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wpadnę:)i bardzo dziękuję za komplement:)Cieszę się że moje rzeczy się podobają..a już w ogóle gdy podobają się artystycznym duszom takim jak moja.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne, ładne, może wpadnę zobaczyć na Giełdę...

    OdpowiedzUsuń
  9. wiec jak już pisałam (to było w starszym poście więc pewnie nie widziałaś) chcialabym poprosic o pomoc. chce zrobic takie cuda jako prezent pod choinke ale nie wiem jak. szukam instrukcji i szukam a tu nic! więc jeżeli umiesz robić tak przecudowną biżuterię czy mogłabyś się podzielić swym sekretem? może powiesz chociaż jak ty nauczyłas się wykonywać te cudeńknoa? z góry dziekuje. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na stronę bazardekoracji.pl Tam znajduje się mój instruktarz. W razie pytań zostawiam mail: artbizuu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.