piątek, 27 stycznia 2012

...aline...






10 komentarzy:

  1. Precioso,precioso,precioso!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ole, ole y ole.......magnífico!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne te czerwone, bardzo lubię ten kolor, i jestem tez pod wrażeniem, że efekt końcowy jest taki sam jak szkic wstępny, mi zazwyczaj wychodzi zupełnie co innego;)

      Usuń
  3. piękne:) pełna elegancja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ... a tak na marginesie, to gratuluje zdolnosci plastycznych!!!! Ten szkic jest na bardzo wysokim poziomie! A wykonanie... jak zwykle: perfekcyjne! Jestem ogromnym fanem Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuje designebyjoanna . Bardzo się ciesze że szkic również ci się podoba choć mam wrażenie że w rzeczywistości wygląda"wyraźniej":) Pozdrawiam i cieszę się że grono moich "fanów" się poszerza choć czasem trudno mi uwierzyć w to ze ktoś nazywa się MOIM FANEM:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko bez skromnosci! Sama sobie na to zaslózylas, i to nie jest tylko moja opinia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czerwone są piękne. Jestem zachwycona.
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.