piątek, 14 września 2012

...dumbliai...


 
  





kontrola jakości...:)
 
 



11 komentarzy:

  1. Piękny:-))) Śliczne kolory:-)) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten wisior :) Nie wiem, czy to te duże kamienie, czy to, że pozornie wygląda na mało szczegółów, ale bardzo do mnie przemawia :) Bardzo, ale to bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach no użyła Pani moich ukochanych labradorytów, jeśli mnie oczy nie mylą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kotek to po pierwsze :) mój futrzaczek(akurat piesek) też mi chętnie pomaga :)
    Po drugie naszyjnik jest śliczny - kolory, materiały! te kamienie są zachwycające.
    Oczywiście więc dodałam Cię do ulubionych i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nam się podoba!:)MiTiB

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny...niezwykły efekt dają użyte kamyczki...Ja też mam takiego kontrolera jakości...nigdy nie zawodzi ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się baaaardzo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bellissimo!! Brava, bel lavoro, bellissimi colori
    leperledinadia.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam czegoś o technice sutasz.... a tu proszę:) znajoma buźka z Bogucic...:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. hm....ciekawe któż to mnie poznał:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej się nie znamy, jestem młodsza od Ciebie, kojarzę Cię z widzenia. Pewnie mamy wspólnych znajomych heh:)
    Ale mówiąc o sutaszu.... genialna robota! Gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń

wystarczy wysłać jeden komentarz, po moderacji ukaże się pod postem, dziękuję.